حمله گسترده سایبری به زیرساخت‌های آمریکا
  • 30 تیر 1404
  • شناسه : 100850
    بازدید 55
    7

    مقام های آمریکایی از حمله جهانی هکرها به سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات انرژی این کشور خبر دادند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه واشنگتن پُست به نقل از مقام‌های آمریکایی از حمله جهانی هکرها به سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات انرژی آمریکا خبر داد و نوشت: هکرها در روزهای اخیر از آسیب‌پذیری امنیتی در یک سرور مایکروسافت برای شروع حمله سوءاستفاده کردند.

    این روزنامه تأکید کرد: آمریکا و شرکایش در کانادا و استرالیا در حال بررسی هک سرورهای اشتراک فایل «SharePoint» هستند.

    به نوشته واشنگتن پست، حداقل دو سرور آژانس فدرال آمریکا از سوی هکرها هک شده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار × 3 =