«لاپید»: حمله به دمشق نابه‌جا بود؛ باید از دست نتانیاهو خلاص شویم
  • 30 تیر 1404
  • شناسه : 100992
    بازدید 54
    8

    رئیس جریان معارض در رژیم صهیونیستی از عملکرد کابینه نتانیاهو انتقاد کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یائیر لاپید رئیس جریان معارض در رژیم صهیونیستی گفت: حمله اسرائیل به دمشق نا به جا بود.

    وی اضافه کرد: ما برای خلاص شدن از دست کابینه نتانیاهو باید انتخابات برگزار کنیم.

    لاپید تصریح کرد: اسرائیل به هر کجا در منطقه که می‌خواهد حمله می‌کند بدون آنکه سیاست خاصی در پشت آن وجود داشته باشد.

    وی پیشتر نیز گفته بود که امروزه کابینه نتانیاهو یک کابینه اقلیت غیرقانونی است که هیچ قدرتی ندارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 + هشت =