عراقچی: غنی‌سازی اورانیوم به دلیل شدت خسارت تعلیق شد
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 101696
    بازدید 73
    6

    وزیر امور خارجه ایران، در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز اعلام کرد که غنی‌سازی اورانیوم به دلیل شدت خسارت وارد شده به‌صورت موقت تعلیق شده است، اما این فرایند متوقف نخواهد شد چرا که دستاورد دانشمندان ایرانی و مایه افتخار ملی است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز درباره وضعیت غنی‌سازی اورانیوم گفت: «در حال حاضر، به دلیل شدت خسارت، غنی‌سازی اورانیوم به حالت تعلیق درآمده است.» وی با تاکید بر اهمیت این فرایند افزود: «ما نمی‌توانیم غنی‌سازی اورانیوم را کنار بگذاریم زیرا این دستاورد دانشمندان ما و مایه غرور ملی است.»

    این اظهارات عراقچی در شرایطی مطرح می‌شود که تحولات مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات برجام همچنان در کانون توجه رسانه‌ها و جامعه بین‌المللی قرار دارد. وزیر امور خارجه ایران همچنین تاکید کرد که ادامه فعالیت‌های هسته‌ای کشور در چارچوب منافع ملی و افتخار علمی ایران خواهد بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یازده − چهار =