جورج عبدالله: مقاومت باید تشدید شود
  • 3 مرداد 1404
  • شناسه : 104009
    بازدید 42
    6

    مبارز لبنانی که پس از ۴۱ سال از زندانی در فرانسه آزاد و به لبنان بازگشت بر ضرورت تشدید مقاومت تاکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سرانجام پس از ۴۱ سال زندان، جورج ابراهیم عبدالله، مبارز لبنانی و حامی سرسخت آرمان فلسطین، از زندان‌های فرانسه آزاد شد و دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد.

    وی در سخنانی در جمع استقبال‌کنندگان گفت: مقاومت در فلسطین باید شعله ور شود. شرم آور است که کشورهای عربی تماشاگر رنج فلسطینی‌ها و ساکنان غزه باشند.

    این مبارز لبنانی بیان کرد: در برابر شهدای مقاومت تا ابد سرتعظیم فرود می‌آوریم زیرا آنها شالوده اساسی هر تفکر آزادی‌بخش هستند.

    جورج عبدالله با تاکید بر اینکه این عیب است که کشورهای عربی تماشاگر باشند، افزود: باید همگی حول محور مقاومت گرد هم آیند. مصری‌ها می‌توانند که اوضاع غزه را تغییر دهند. تا زمانی که مقاومت وجود دارد، بازگشت به میهن نیز وجود خواهد داشت.

    عبدالله تاکید کرد: نبرد و رویارویی آزادی‌بخش با اسرائیل باید ادامه پیدا کند. اسرائیل به پایان راه رسیده است. تاسف بار است که میلیون ها عرب شاهد کودکان فلسطینی هستند که بر اثر گرسنگی جان می دهند، این شرم آور است.

    وی افزود: مقاومت در این سرزمین ریشه دارد و امکان نابودی آن نیست. مقاومت ضعیف نیست بلکه با شهدایش قوی است. امروز بیش از هر زمان دیگری باید حول محور مقاومت گرد هم آمد.

    در ادامه مراسم استقبال، ابراهیم موسوی نماینده حزب الله در پارلمان لبنان خطاب به جورج عبدالله گفت: شما نماد مقاومت و صلابت، پایداری و شرف و استقلال هستید.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × چهار =