عراقچی با «ویتکاف» چگونه تبادل مستقیم پیام دارد؟
  • 5 مرداد 1404
  • شناسه : 105817
    بازدید 43
    6

    سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه گفت: من با ویتکاف همیشه به طور مستقیم تبادل پیام دارم، این اختیار به من داده شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، وزیر امور خارجه کشور در مصاحبه اخیر خود درباره تبادل پیام با نماینده آمریکا در مذاکرات هسته‌ای توضیحاتی داد.

    عراقچی گفت: تلفنی به من از سمت رژیم صهیونیستی انجام نشد. یک بمب‌گذاری محل سکونتمان وسط جنگ شد که خانه روبروی ما بود که دوستان گرفتند. چندباره در مسیر رفت و برگشت پهپاد بالای سرمان آمد.

    سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه گفت: من با ویتکاف همیشه به طور مستقیم تبادل پیام دارم، این اختیار به من داده شده است.

    وی افزود: گفت‌وگوی تلفنی و صحبت حضوری نداریم، اما تبادل پیام [به این صورت داریم]. این تبادل پیام به صورت مستقیم میان ما وجود دارد که، چون از طریق فضای مجازی انجام می‌شود، غیر مستقیم هم هست.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × یک =