تهدید ترامپ علیه اعضای بریکس؛ شما دشمن ما هستید!
  • 8 مرداد 1404
  • شناسه : 108308
    بازدید 46
    6

    رئیس جمهور آمریکا گفت: بریکس دشمن ماست!

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه در سخنانی ادعا کرد: ما در حال مذاکره با هند هستیم. … بریکس دشمن ماست. خواهیم دید که در مورد تعرفه‌ها با هند چه رخ می‌دهد. این هفته موضوع مشخص‌تر می‌شود.ما روابط تجاری خود را با کشورهای خاص تعریف خواهیم کرد و در مورد تعرفه‌ها به آنها پیام خواهیم داد. ما از طریق معاملاتمان با ژاپن و اتحادیه اروپا میلیاردها دلار درآمد داریم. ما در حال مذاکره با هند هستیم.

    رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: نانسی پلوسی (رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا) باید به دلیل دریافت میلیون‌ها دلار کلاهبرداری مورد تحقیق قرار گیرد.

    وی اضافه کرد: دموکرات‌ها در تلاشند تا دستاوردهای ما را تضعیف کنند.

    دونالد ترامپ، گفت: ما اکنون در حال مذاکره با دانشگاه هاروارد هستیم و آنها خواهان توافق هستند.

    گفتنی است که گروه بریکس در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۱ به این گروه که در ابتدا از برزیل، روسیه، هند و چین تشکیل شده بود، اضافه شد. مصر، ایران، امارات و اتیوپی پارسال به عضویت کامل این گروه درآمدند. اندونزی نیز ژانویه امسال به این گروه پیوست.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده + 14 =