رژیم صهیونیستی دیپلمات‌های خود را از امارات خارج کرد
  • 10 مرداد 1404
  • شناسه : 108935
    بازدید 44
    9

    رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سفیر و دیپلمات‌‎های خود را از امارات خارج کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم سفیر و دیپلمات‌های خود را بدلیل آنچه تهدیدات امنیتی برشمرده است، از امارات خارج کرده است.

    همچنین برخی رسانه‌های خبری اعلام کردند که هشدار امنیتی در تمام سفارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه صادر شده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × سه =