وزیر خارجه آلمان: تل آویو مانع حملات شهرک نشینان به فلسطینی‌ها شود
  • 10 مرداد 1404
  • شناسه : 109341
    بازدید 42
    5

    وزیر خارجه آلمان در جریان بازدید از روستایی در شرق رام الله در کرانه باختری، از تل آویو خواست به قوانین بین‌المللی پایبند باشد و شهرک‌نشینان مهاجم را تحت پیگرد قرار دهد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الشروق، یوهان وادفول وزیر خارجه آلمان در جریان بازدید از روستای الطیبه در شرق رام‌الله واقع در کرانه باختری، حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به مناطق کرانه باختری را تروریسم سازمان‌یافته توصیف کرد.

    وی گفت: حملات شهرک‌نشینان علیه اهالی الطیبه و دیگر مناطق، اقدامات انفرادی نیست، بلکه به مثابه تروریسم سازمان‌یافته و جنایت علیه شهروندان است که باید پیگیری و متوقف شود.

    وزیر خارجه آلمان همچنین نگرانی دولت خود را از گزارش‌هایی ابراز کرد که نشان می‌دهند ارتش اسرائیل مانع این حملات نشده یا حتی ممکن است در آن‌ها مشارکت داشته باشد.

    وی از تل آویو خواست به قوانین بین‌المللی پایبند باشد و شهرک‌نشینان مهاجم را تحت پیگرد قرار دهد و از شهروندان فلسطینی حمایت کند.

    وزیر خارجه آلمان گسترش شهرک‌سازی‌ها را مانعی جدی در مسیر راه‌حل دودولتی و محدودکننده آزادی حرکت فلسطینی‌ها دانست و بر لزوم وضع قوانین بازدارنده علیه شهرک‌نشینان تأکید کرد.

    گفتنی است در ۲۸ ژوئیه گذشته، شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به منطقه الطیبه، دو خودرو را به آتش کشیدند و شعارهای نژادپرستانه بر دیوارهای خانه‌ها نوشتند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده − سیزده =