سایت آمریکایی: فکر خودکشی در میان نظامیان اسرائیلی موج می‌زند
  • 11 مرداد 1404
  • شناسه : 109622
    بازدید 69
    6

    یک سایت آمریکایی به گسترش فکر خودکشی در میان نظامیان صهیونیست بعد از شرکت در جنگ غزه اذعان کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سایت آمریکایی مدیا لاین گزارش داد که خودکشی در میان نظامیان صهیونیست بعد از حضور در جنگ غزه تبدیل به یک تهدید اصلی برای ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

    در این گزارش تاکید شده است، زمانی که حضور در جنگ تمام می‌شود افکار مربوط به خودکشی در میان نظامیان صهیونیست بیش از پیش موج می‌زند. خبرهای بیشتری در خصوص خودکشی نظامیان صهیونیست منتشر خواهد شد.

    در ادامه این گزارش آمده است، رژیم صهیونیستی در آستانه موج گسترده‌ای از افکار خودکشی در میان نظامیان صهیونیست قرار دارد. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از ثبت ۱۸ مورد خودکشی در میان آنها طی نیمه نخست سال ۲۰۲۵ است.

    مدیا لاین به ایجاد یک مرکز جدید مخصوص درمان نظامیان صهیونیستی اشاره کرد که دچار تبعات مشارکت در جنگ غزه شده‌اند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شش − سه =