نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: در جهان منفور شده‌ایم
  • 13 مرداد 1404
  • شناسه : 111166
    بازدید 30
    5

    نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی بار دیگر به منفور بودن این رژیم در جهان اذعان کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه پلیتیکو گفت که این رژیم به یک دولت منفور تبدیل شده است.

    وی اضافه کرد که آنچه که در غزه رخ می‌دهد غیر قابل قبول است. تل آویو حمایت همپیمانان همیشگی خود را از جمله آلمان از دست می‌دهد.

    اولمرت تاکید کرد که متهم کردن رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس به یهود ستیزی یا حمایت از تروریسم اقدام سخیفی است. نتانیاهو و دیگران از این اتهامات برای دفاع از خود سوء استفاده می‌کنند. تل آویو حمایت‌های بین المللی را در میان کشورهای غربی از دست می‌دهد.

    وی پیشتر نیز با انتقاد از عملکرد کابینه نتانیاهو جنگ در نوار غزه را بی نتیجه خوانده بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × 4 =