جاسوسان ایران در اسرائیل حقوق مناسب نمی‌گیرند
  • 13 مرداد 1404
  • شناسه : 111202
    بازدید 43
    6

    تحلیلگر مسائل راهبردی و بین المللی بیان کرد: من از قول خود اسرائیلی‌ها می‌گویم که آنقدر جاسوس در اسرائیل برای ایران کار می‌کرد که خود اسرائیلی‌ها هفت-هشت ماه پیش گفتند ما یک ساختمان جدید برای جاسوس‌هایی داریم که برای ایران کار می‌کنند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مصطفی خوش چشم کارشناس تحلیلگر مسایل راهبردی و بین‌الملل در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، بیان کرد: اگر می‌بینید رسانه‌های ضد انقلاب و رسانه‌های دیگر دائما درباره اینکه جاسوس چه کسی بود و چند تا جاسوس بود، صحبت می‌کنند و می‌خواهند ذهن شما را به این سمت ببرند، دلیل دارد.

    کارشناس صداو سیما ادامه داد: من از قول خود اسرائیلی‌ها می‌گویم که آنقدر جاسوس در اسرائیل برای ایران کار می‌کرد که خود اسرائیلی‌ها هفت-هشت ماه پیش گفتند ما یک ساختمان جدید برای جاسوس‌هایی داریم که برای ایران کار می‌کنند.

    این تحلیلگر مسائل راهبری گفت: به قدری جاسوس در اسرائیل کار می‌کند، که در تلویزیون خود آگهی پخش کردند و گفتند که ۱۵۰۰ دلار برای کشتن یا اینکه به زندان بروید، ارزش ندارد. جالب است که ما در آن طرف هم درست حقوق نمی‌دهیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    18 + 15 =