گفتگوی وزرای خارجه پاکستان و آمریکا درباره روابط دوجانبه
  • 13 مرداد 1404
  • شناسه : 111693
    بازدید 51
    6

    وزرای امور خارجه پاکستان و آمریکا در مورد روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و جهانی تلفنی گفتگو کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد اسحاق دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه با یکدیگر به صورت تلفنی رایزنی کردند.

    بر اساس اعلام این رسانه، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و وزیر امور خارجه آمریکا در این رایزنی تلفنی در مورد روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و جهانی گفتگو کردند.

    طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان در رسانه اجتماعی ایکس، طرفین توافق کردند که همکاری در زمینه‌های مشترک مورد علاقه را افزایش دهند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 + هفت =