خشم جنبش امل از اقدام دولت لبنان علیه سلاح مقاومت
  • 15 مرداد 1404
  • شناسه : 112724
    بازدید 45
    9

    جنبش امل لبنان در بیانیه ای به تصمیم دولت این کشور علیه سلاح مقاومت واکنش نشان داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، جنبش امل لبنان در بیانیه‌ای به تصمیم دولت لبنان علیه سلاح مقاومت واکنش نشان داد.

    در بیانیه جنبش امل آمده است: لبنان از ۲۷ نوامبر سال ۲۰۲۴ یعنی تاریخ آتش بس میان لبنان و دشمن اسرائیلی به آن کاملاً پایبند بوده و همچنان هست؛ اما دشمن اسرائیلی از لحظه اول به آن پایبند نبوده و همچنان به حملات هوایی و ترور با پهپاد ادامه داده و مناطقی از لبنان از جمله پنج تپه را در اشغال خود دارد و مانع از بازگشت ساکنان روستاهای مرزی به آن پس از ویرانی کامل آنها شده است.

    در بیانیه این جنبش تاکید شده است: از این رو، دولت لبنان به جای امتیاز دادن رایگان به دشمن اسرائیلی با توافقات جدید، بهتر بود که همه تلاش خود را وقف تثبیت آتش بس در وهله اول و مهار ماشین کشتار اسرائیلی می‌کرد که تاکنون صدها لبنانی را شهید و مجروح کرده است.

    جنبش امل بیان کرد: دولت لبنان برعکس سخنرانی مراسم تحلیف رئیس جمهور و علیه بیانیه وزارتی عمل کرده است و از این رو جلسه فردا فرصتی برای اصلاح و بازگشت به همبستگی لبنان است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 − یک =