ریابکوف: روسیه فقدان کنترل تسلیحات هسته‌ای را خطرناک می‌داند
  • 19 مرداد 1404
  • شناسه : 115393
    بازدید 47
    7

    معاون وزیر خارجه روسیه در سخنانی تصریح کرد: روسیه پس از انقضای پیمان «استارت نو»، فقدان کنترل تسلیحات هسته‌ای را خطرناک می‌داند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد: سیستم‌های آمریکایی به طور فزاینده‌ای در مناطقی در حال ظهور هستند که تأثیر مستقیمی بر امنیت روسیه دارند.

    معاون وزیر خارجه روسیه در این خصوص ادامه داد: هر کاری که روسیه در مورد استقرار سیستم‌های تسلیحاتی انجام می‌دهد، واکنشی به اقدامات ایالات متحده و متحدانش است. اولین نشانه‌های عقل سلیم در روابط بین روسیه و آمریکا پس از سال‌ها غیبت، دوباره در حال ظهور و بروز است.

    سرگئی ریابکوف در این خصوص اضافه کرد: علاوه بر سامانه‌های اورشنیک، روسیه سلاح‌های پیشرفته دیگری نیز دارد. خطر درگیری هسته‌ای در جهان روند کاهشی ندارد. روسیه پس از انقضای پیمان «استارت نو»، فقدان کنترل تسلیحات هسته‌ای را خطرناک می‌داند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    10 + هشت =