برگزاری نشست سه جانبه به میزبانی اردن
  • 19 مرداد 1404
  • شناسه : 115681
    بازدید 59
    7

    وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد که اردن پس فردا سه شنبه میزبان نشست مشترک اردن، سوریه و آمریکا است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، وزارت خارجه اردن امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اردن پس فردا سه شنبه میزبان نشست مشترک اردن، سوریه و امریکا است.

    قرار است در این نشست، اوضاع سوریه و راه‌های حمایت از بازسازی سوریه بررسی شود.

    وزارت خارجه اردن بیان کرد که در این نشست، اسعد الشیبانی، وزیر خارجه دولت موقت سوریه و توماس باراک، فرستاده آمریکا به سوریه و سفیر این کشور در ترکیه حضور دارند.

    همچنین در این نشست، نمایندگانی از نهادهای ذیربط در اردن، سوریه و آمریکا حضور دارند.

    ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن، مذاکرات دوجانبه‌ای با الشیبانی و باراک خواهد داشت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × چهار =