آلمان خواستار مجازات عاملان حمله به خبرنگاران در غزه شد
  • 20 مرداد 1404
  • شناسه : 116230
    بازدید 41
    6

    وزارت خارجه آلمان خواستار مجازات حمله اخیر و «قتل عمدی» خبرنگاران در نوار غزه شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه آلمان امروز دوشنبه در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران در غزه اعلام کرد: قتل عمدی ۶ خبرنگار در غزه، حادثه‌ای جدی و بسیار نگران‌کننده است.

    وزارت امور خارجه آلمان همچنین هدف قرار دادن خبرنگاران در غزه را به شدت محکوم و بر لزوم انجام تحقیق جامع و شفاف در این حادثه تاکید کرد.

    برلین همچنین در این بیانیه خواستار مجازات مسئولان حمله به خبرنگاران در غزه شده است.

    دیشب در پی حمله به چادر خبرنگاران در نزدیکی بیمارستان شفا در نوار غزه، ۲ تن از خبرنگاران و ۲ تن از عکاسان شبکه الجزیره و همچنین تعداد دیگری از خبرنگاران به شهادت رسیدند.

    با این حمله، تعداد خبرنگاران شهیدی که توسط اشغالگران در طول نسل‌کشی کشته شده‌اند، به ۲۳۷ تن افزایش یافت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    18 − یازده =