درخواست مهم وزیر اقتصاد از سفیر چین
  • 21 مرداد 1404
  • شناسه : 117333
    بازدید 49
    5

    وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران در دیدار با سفیر چین در تهران بر توسعه همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با استفاده از ظرفیت سازمان شانگهای تأکید کرد؛ در همین حال سفیر چین نیز از فرصت‌های جدید برای تعمیق روابط اقتصادی دو کشور خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، زونگ پی وو، سفیر جمهوری خلق چیندر جمهوری اسلامی ایران با سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی با در محل این وزارتخانه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در این دیدار با اشاره به سوابق مثبت همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین ایران و چین، خواستار توسعه و گسترش بیش از پیش همکاری‌های دو کشور در غالب دو جانبه و چند جانبه بخصوص استفاده از ظرفیت سازمان شانگهای شدند.

    سفیر چین در تهران نیز ضمن تاکید بر اهمیت توسعه همکاری‌های همه جانبه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، با اشاره به دستیابی چین به رشد اقتصادی مطلوب در سال‌های اخیر، تاکید کردکه این موضوع، باعث بروز فرصت‌های بیشتری برای توسعه روابط اقتصادی بین ایران و چین شده است و طرفین به زودی با ایجاد سازوکار‌های عملیاتی از این ظرفیت بهره برداری خواهند کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهارده + 7 =