• 22 مرداد 1404
  • شناسه : 117826
    بازدید 48
    7

    وزیر امور خارجه مصر در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قاهره به دنبال از سرگرفته شدن مذاکرات بین تهران و واشنگتن است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم،  بدر عبدالعاطی، وزیر خارجه مصر در گفتگو با شبکه روسی “ریانووستی” بیان کرد که مصر در تلاش برای گشایش کانال‌های ارتباطی میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

    وزیر خارجه مصر همچنین بیان کرد که این کشور به دنبال از سرگرفته شدن مذاکرات بین تهران و واشنگتن است.

    روز گذشته وزیر امور خارجه مصر برای دومین مرتبه در هفته اخیر با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران و رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رایزنی کرد.

    بر اساس بیانیه وزارت خارجه مصر، بدر عبدالعاطی، وزیر امور خارجه این کشور با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران و رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در راستای تلاش‌های مصر برای کاهش تنش‌ها در منطقه، از سرگیری همکاری بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و بازگشت به مذاکرات هسته‌ای ایران برای حمایت از روند سیاسی و دیپلماتیک به صورت تلفنی گفتگو کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × یک =