پزشکیان: ما برای ساختن آمده‌ایم، نه پنهان‌کاری!
  • 22 مرداد 1404
  • شناسه : 118052
    بازدید 48
    7

    رئیس‌جمهور در توییتر نوشت: ما برای ساختن آمده‌ایم، نه پنهان‌کاری و با مردم با صداقت حرف می‌زنیم، نه با آژیر خطر.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بیانِ مشکلات یعنی احترام به شعور مردمی که صاحبان واقعی کشورند. حل مشکل با پذیرش آغاز می‌شود، نه با کتمان. ما برای ساختن آمده‌ایم، نه پنهان‌کاری؛ با مردم با صداقت حرف می‌زنیم، نه با آژیر خطر. به امید خدا؛ ایران با تکیه بر مردمش از دل کمبودها راه‌حل می‌سازد و هیچ چیز جلودارش نیست.»

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    10 + شش =