طرح رژیم صهیونیستی برای قطع ارتباط رام الله و بیت‌لحم در کرانه باختری
  • 23 مرداد 1404
  • شناسه : 118185
    بازدید 48
    6

    وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از پروژه شهرک‌سازی جدیدی رونمایی کرد که ارتباط میان رام الله و بیت لحم در کرانه باختری را قطع می‌کند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی اسرائیل اعلام کرد که امروز پروژه E1 ارائه می‌شود که ایده تشکیل کشور [مستقل] فلسطینی را دفن می‌کند.

    به گفته این وزیر تندرو کابینه نتانیاهو، این پروژه شامل ساخت بیش از ۳۴۰۰ واحد مسکونی جدید در معالیه آدومیم در قدس است که ارتباط میان شهرهای رام‌الله و بیت‌لحم را قطع خواهد کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × چهار =