نشست نمایندگان تهران، مسکو و پکن درباره پرونده هسته‌ای ایران
  • 23 مرداد 1404
  • شناسه : 118595
    بازدید 39
    9

    نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از نشست نمایندگان تهران، مسکو و پکن درباره پرونده هسته‌ای ایران خبر داد و اعلام کرد: این هماهنگی بسیار مفید واقع شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز پنجشنبه با ارسال پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از دیدار خود با نمایندگان تهران و پکن خبر داد.

    نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این خصوص نوشت: تیم‌هایی از ایران، چین و روسیه به سرپرستی نمایندگان دائم در وین، نشست سنتی دیگری را برای مقایسه و هماهنگی مواضع و اقدامات خود در مورد پرونده هسته‌ای ایران برگزار کردند.

    «میخائیل اولیانوف» افزود: این هماهنگی بسیار مفید واقع شد.

    نشست نمایندگان تهران، مسکو و پکن درباره پرونده هسته‌ای ایران

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 × 1 =