ابطحی: پزشکیان بعد از معرفی اعضای دولت، مورد ظلم قرار گرفته/ باید از کابینه دفاع کرد
  • 21 مرداد 1403
  • شناسه : 12231
    بازدید 65
    7

    ابطحی نوشت: کابینه ای با اکثریت وزرای اصلاح طلبِ پر سابقه، تعدادی جوان، معاونت زنان مقبول.  یادمان هست که این وزرا باید از تند ترین و افراطی ترین مجلس رأی اعتماد بگیرد. و یادمان هست که در قانون اساسی قدرت تقسیم شده است. پزشکیان قرار نبود دعوا کند.که مردم هم‌خسته از دعوا شده اند. من […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ابطحی نوشت: کابینه ای با اکثریت وزرای اصلاح طلبِ پر سابقه، تعدادی جوان، معاونت زنان مقبول. 

    یادمان هست که این وزرا باید از تند ترین و افراطی ترین مجلس رأی اعتماد بگیرد.

    و یادمان هست که در قانون اساسی قدرت تقسیم شده است.

    پزشکیان قرار نبود دعوا کند.که مردم هم‌خسته از دعوا شده اند.

    من به همین دلیل بدون توجه به خصوصیات وزرا معتقدم باید از کابینه پزشکیان دفاع کرد.

    ابطحیابطحی: پزشکیان بعد از معرفی اعضای دولت، مورد ظلم قرار گرفته/ باید از کابینه دفاع کرد

     

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده + دوازده =