عراقچی راهی عربستان شد
  • 2 شهریور 1404
  • شناسه : 125236
    بازدید 36
    5

     سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان امروز (یکشنبه) در رأس هیأتی دیپلماتیک به منظور شرکت در اجلاس فوق‌العاده وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عازم جده شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین، هدف از این اجلاس، بررسی فاجعه انسانی در غزه، هماهنگی برای ارائه کمک‌های فوری، و همچنین بررسی ابعاد حقوقی و سیاسی قصد رژیم صهیونیستی برای اشغال دائم غزه است.

    وزیر خارجه کشورمان پیش از این نشست تاکید کرده بود نشست آتی وزرای سازمان همکاری اسلامی باید به نقطه عطفی تبدیل شود که عزم جمعی کشورهای اسلامی را برای مهار جاه‌طلبی‌های سیری‌ناپذیر نتانیاهو و دارودسته‌اش تثبیت کند و مانع ادامه قتل‌عام بی‌گناهان، تخریب کشورهای اسلامی و الحاق سرزمین‌هایشان شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    17 + 4 =