رسایی به پزشکیان تبریک گفت!
  • 3 شهریور 1404
  • شناسه : 125648
    بازدید 307
    6

    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تبریک هفته دولت به رئیس‌جمهور، گفت: امیدوارم از فرصت مسئولیت همراه با حمایت رهبر انقلاب، بهترین بهره را برای حل مشکلات مردم ببرید.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حمید رسایی نماینده تهران در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

    «هفته دولت بر دولتمردان به ویژه رئیس جمهور محترم مبارک. امیدوارم از فرصت مسئولیت همراه با حمایت رهبر انقلاب، بهترین بهره را برای حل مشکلات مردم ببرند.

    یکبار در دیدار خصوصی به آقای پزشکیان که از مشکلات کشور گلایه داشت، تأکید کردم با انتخاب ⁧مدیران کارآمد و سالم⁩ از همه مشکلات عبور می‌کند.»

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    7 + پانزده =