وزیر جنگ تل آویو: بلندی‌های «جبل الشیخ» سوریه را ترک نمی‌کنیم!
  • 4 شهریور 1404
  • شناسه : 126277
    بازدید 39
    7

    وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرد که این رژیم بلندی‌های جبل الشیخ سوریه را ترک نخواهد کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معا، در حالی که گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از مذاکرات میان دمشق و تل‌آویو با میانجیگری آمریکا برای امضای یک توافق‌نامه امنیتی است یسرائیل کاتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که اشغالگران نظامی این رژیم در بلندی‌های جبل الشیخ سوریه باقی خواهند ماند.

    وی برای توجیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در خاک سوریه مدعی شد که نظامیان صهیونیست باید در این منطقه باقی بمانند تا از امنیت بلندی‌های اشغالی جولان سوریه و الجلیل محافظت کنند.

    در حال حاضر ارتش رژیم صهیونیستی در ۹ منطقه در خاک سوریه مستقر شده و آنها را اشغال کرده است.

    این در حالیست که تل آویو خود را برای ایجاد پایگاه‌های جدید در خاک سوریه آماده می‌کند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده + هشت =