هشدار قاهره درباره تبعات خطرناک حمله اشغالگران به رام الله
  • 4 شهریور 1404
  • شناسه : 126564
    بازدید 51
    7

    وزارت خارجه مصر به شدت درباره تبعات حملات گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری هشدار داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مصر به یورش گسترده رژیم صهیونیستی به کرانه باختری واکنش نشان داد.

    وزارت امور خارجه مصر در بیانیه ای اعلام کرد: ما اقدام نیروهای اشغالگر اسرائیل در یورش به شهر رام‌الله و هدف قرار دادن و مجروح کردن غیر نظامیان فلسطینی را محکوم می‌کنیم.

    وزارت خارجه مصر بیان کرد: سیاست‌های تهاجمی و افراطی کابینه اسرائیل، عامل اصلی بی‌ثباتی و به هم خوردن ثبات در منطقه است.

    در این بیانیه آمده است: ما درباره عواقب خطرناک اقدامات زورگویانه اسرائیل که در رویکرد و سیاست های اسرائیلی نمایان شده است و به دنبال گسترش دامنه درگیری است، هشدار می‌دهیم.

    این در حالی است که خبرگزاری فلسطین از افزایش شمار مجروحان حملات اشغالگران به رام الله و البیره به ۵۸ نفر خبر داد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یازده + سه =