رایزنی «گروسی» با وزیر انرژی آمریکا درباره ایران و اوکراین
  • 5 شهریور 1404
  • شناسه : 127518
    بازدید 43
    5

    مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که با وزیر انرژی آمریکا در خصوص تحولات ایران و اوکراین گفتگو کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از دیدار با وزیر انرژی آمریکا وگفتگو پیرامون تحولات ایران و اوکراین خبر داد.

    مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این خصوص ادعا کرد: آمریکا گام‌های جسورانه‌ای در زمینه انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز و پیوند آن با فناوری هوش مصنوعی برداشته است!

    «رافائل گروسی» در ادامه افزود: ما به همکاری خود در این زمینه و سایر زمینه‌ها ادامه خواهیم داد. با وزیر انرژی ایالات متحده در مورد این موضوع و اوضاع ایران و اوکراین تبادل نظر کردیم. از آمریکا به خاطر حمایت کلیدی‌اش از آژانس بین المللی انرژی اتمی تشکر می‌کنم.

    رایزنی «گروسی» با وزیر انرژی آمریکا درباره ایران و اوکراین

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × دو =