نماینده مجلس: ایران با «رستاخیز» بی‌نیاز از بمب اتم است
  • 8 شهریور 1404
  • شناسه : 128710
    بازدید 38
    6

    نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتر اعلام کرد که ایران با قدرت موشکی «رستاخیز» نیازی به بمب اتم ندارد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از برترین ها، نماینده مجلس در واکنش به اظهارات فرستاده ویژه آمریکا در خاورمیانه توییتی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد.

    مجتبی زارعی، نماینده تهران در مجلس در توئیتر نوشت: «باراک فرستاده ویژه آمریکا در خاورمیانه گفته: حمله B-2 فقط پیش‌غذا بود؛ اگر ایران وارد درگیری شود، اتفاقات سنگین‌تری در انتظارش است. آقای باراک! ما از بمب اتم بی‌نیازیم.

     ایران «رستاخیز» دارد، همان موشکی که مقام عالیرتبه ایرانی نامش به «‎#قیامت» تغییر داد.

    ایکاش کشیش‌های آمریکایی مفهوم قیامت را برای قماربازان توضیح دهند.»

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    14 − 1 =