پهپادهای اسرائیلی بر فراز بیروت به پرواز درآمدند
  • 12 شهریور 1404
  • شناسه : 131521
    بازدید 61
    7

    در سایه تداوم تجاوزات تل آویو علیه لبنان، پهپادهای صهیونیستی بر فراز پایتخت این کشور به پرواز درآمدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که پهپادهای اسرائیلی در ارتفاع پایین بر فراز بیروت پایتخت لبنان به پرواز درآمدند.

    این در حالی است که حملات پهپادی و تجاوزات جنگنده‌های صهیونیستی علیه مناطق مختلف لبنان همچنان ادامه دارد.

    در سایه تداوم این حملات، دولت لبنان به جای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن آن به دنبال خلع سلاح مقاومت است!

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × پنج =