تکرار ادعاهای واهی نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران
  • 14 شهریور 1404
  • شناسه : 132181
    بازدید 115
    7

    نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شد که این رژیم توانایی ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را از بین برده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو تهدید وجودی ایران علیه اسرائیل را خنثی کرده و آنچه را که نیاز بود علیه ایران انجام داده است.

    نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود افزود: ما توانایی ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را مختل و نیات و برنامه این کشور برای نابودی اسرائیل را از بین بردیم.

    نخست‌وزیر اسرائیل در ادامه یاوه گویی‌های خود تصریح کرد: من فکر می‌کنم اگر ایرانی‌ها منطق متفاوتی دارند و از آنچه در اینجا اتفاق می‌افتد؛ آگاه هستند، نباید به آنچه قبلاً بود، بازگردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفده + 9 =