واکنش محمود عباس به برگزاری اجلاس شرم الشیخ
  • 22 مهر 1404
  • شناسه : 136505
    بازدید 42
    5

    رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با یک رسانه روسی، نظر خود را درباره اجلاس شرم‌الشیخ بیان کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با اسپوتنیک گفت: اجلاس صلح شرم الشیخ، شاهد حضور گسترده مقامات کشورهای مختلف بود و این موضوع برای آرمان فلسطین از اهمیت بالایی برخوردار است.

    وی افزود: «این اجلاس در درجه اول به مسائل اصلی آتش‌بس، زندانیان، تأمین مواد غذایی و عقب‌نشینی اسرائیل پرداخت و این موضوع بسیار مهمی است».

    محمود عباس در ادامه گفت: ما می‌خواهیم این روند با دو موضوع مهم تکمیل شود. مورد اول تلاش برای بازسازی غزه است که نیازمند تلاش‌های بین‌المللی و عربی است و موضوع دوم ایجاد صلح با برگزاری یک کنفرانس بین‌المللی برای این منظور است.

    نشست شرم الشیخ در مصر پیرامون توقف جنگ اشغالگران صهیونیست علیه مردم مظلوم غزه به میزبانی نخست وزیر مصر با حضور سران برخی از کشورها از جمله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برگزار شد و و سران برخی کشورها به بیان دیدگاه‌هایشان در این باره پرداختند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    بیست − هفت =