گفتگوی تلفنی عراقچی و لاوروف
  • 30 آبان 1404
  • شناسه : 141426
    بازدید 27
    4

    سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز پنج‌شنبه در یک تماس تلفنی درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز پنج‌شنبه در یک تماس تلفنی درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

    وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی با اشاره به ابتکارها و رایزنی‌های دیپلماتیک ایران با کشورهای منطقه با هدف تقویت صلح و ثبات منطقه‌ای، بر اهمیت استمرار این روند با مشارکت همه طرف‌های موثر تأکید کرد.

    سرگئی لاوروف نیز شکل‌گیری چارچوب مشورت و همکاری منطقه‌ای را روش مناسبی برای حل و فصل مسائل فیمابین کشورهای منطقه دانست و آمادگی مسکو را برای استمرار هماهنگی‌های نزدیک با تهران در این زمینه اعلام کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 − ده =