محکومیت ورود غیرقانونی مقامات رژیم صهیونیستی به خاک سوریه
  • 30 آبان 1404
  • شناسه : 141460
    بازدید 32
    4

    سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اقدام نخست‌وزیر و مقامات رژیم صهیونیستی در ورود غیرقانونی به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام اخیر نخست‌وزیر و تعداد دیگری از سرکردگان رژیم اشغالگر صهیونیستی در ورود غیرقانونی به خاک سوریه را محکوم کرد و نسبت به پیامدهای تداوم جنگ‌افروزی و سیطره‌جویی رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت منطقه هشدار داد.

    سخنگوی وزارت امور خارجه این تردد مجرمانه که در امتداد تجاوزات مکرر هوایی و زمینی به سوریه و اشغال بخش مهمی از جنوب این کشور صورت گرفته است را اقدامی تحریک‌آمیز برای تثبیت و گسترش دامنه اشغالگری در جنوب سوریه دانست و بر مسئولیت جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل برای وادار کردن رژیم اشغالگر به خروج از کلیه مناطق اشغال شده در منطقه جولان و جنوب سوریه تاکید کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × 2 =