بقایی با سفیر هند در تهران دیدار کرد
  • 17 دی 1404
  • شناسه : 151664
    بازدید 12
    2

    اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه، و رودرا گوراو شرشت سفیر هند در تهران، امروز چهارشنبه با هم دیدار و گفتگو کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در این خصوص در شبکه ایکس نوشت: امروز با سفیر هند در تهران، آقای رود را گوراو شرشت، دیدار کردم. گفتگوی مفیدی درباره تاریخ چند هزارساله روابط فرهنگی و تمدنی ایران و هند داشتیم.

    در هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین ایران و هند، ما مصمم به تقویت بیش از پیش پیوندهای دوجانبه بر اساس منافع متقابل و میراث مشترک هستیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 + پانزده =