نگذاریم مطالبات به‌حق مردم روی زمین بماند
  • 24 دی 1404
  • شناسه : 152814
    بازدید 7
    2

    نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید به میدان خدمتگزاری و تلاش همه‌جانبه بیایند و اجازه ندهند مطالبات به حق مردم بر زمین بماند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: آمریکای جنایتکار بار دیگر بعد از ده‌ها بار آزمودن مردم ایران، این بار نیز با همراهی نتانیاهوی جنایتکار و با به کارگیری مزدوران جیره‌خوار و بی‌آبروی خود، با سوار شدن بر اعتراضات و مطالبات مردم ایران به دنبال رسیدن به اهداف دست نیافته خود بود که با آگاهی مردم باز هم شکست خورد.

    نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان قوای سه‌گانه باید تمام ظرفیت و امکانات خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان به کار گیرند.

    وی ادامه داد: همان طور که مردم به میدان آمدند و دشمن را شکست دادند، مسئولان نیز باید به میدان خدمتگزاری و تلاش همه جانبه بیایند و اجازه ندهند مطالبات به حق مردم بر زمین بماند.

    بشیری اظهار کرد: دولت باید برنامه‌های اقتصادی خود را از طریق رسانه‌ها با مردم در میان بگذارد تا مردم نیز با آنها همراهی کنند.

    وی در ادامه، گفت: آقای پزشکیان! عملکرد اعضای کابینه را بررسی کنید و وزرایی که توانایی کار ندارند، برکنار و افراد شایسته‌تر جایگزین آنان شوند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نه + 19 =