تعطیلی ادارات استان سمنان در روز شنبه؛ مدارس غیرحضوری شد
  • 3 بهمن 1404
  • شناسه : 154592
    بازدید 8
    2

    سمنان- معاون استاندار سمنان از تعطیلی ادارات و ارگان‌های دولتی و غیرحضوری شدن مدارس خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله ایلیات ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در حاشیه نماز جمعه سمنان اعلام کرد: فردا شنبه ادارات و بانک‌های استان تعطیل خواهند بود.

    وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان و با اشاره به شرایط جوی، کاهش محسوس دما و ضرورت مدیریت مصرف انرژی در سطح استان، اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذشده تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان سمنان در روز شنبه ۴ بهمن ماه تعطیل خواهند بود.

    معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه این تصمیم در راستای تأمین پایدار انرژی و جلوگیری از بروز اختلال در ارائه خدمات ضروری اتخاذ شده است، افزود: این تعطیلی شامل تمامی مراکز دولتی و عمومی استان می‌شود، اما مراکز درمانی، امدادرسان، واحدهای انتظامی، دستگاه‌های عملیاتی و شعب کشیک بانک‌ها از این تعطیلی مستثنا بوده و طبق برنامه‌های تعیین‌شده به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

    ایلیات افزود: به همه دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده که در ایام تعطیلی و عدم حضور در اداره همه دستگاه های گرمایشی باید خاموش بوده و در صورت عدم صرفه جویی انرژی با ادارات متخلف برخورد خواهد شد.

    وی با اشاره تعطیلی مهد کودک ها در روز شنبه گفت: در همین راستا فعالیت کلیه مدارس نیز در روز شنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۴ به صورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار و از طریق آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی می شد.

    معاون عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: فعالیت همه دانشگاه.های استان در روز شنبه ۴ بهمن با نظر روسای دانشگاه‌ها انجام خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج − 4 =