بازداشت ۱۶ نفر از اراذل و اوباش فعال در حوادث تروریستی اخیر تهران
  • 3 بهمن 1404
  • شناسه : 154610
    بازدید 6
    2

    وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۱۶ نفر از اراذل و اوباش فعال در حوادث تروریستی دی ماه تهران خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از بازداشت ۱۶ نفر از اراذل و اوباش فعال در حوادث تروریستی دی ماه تهران خبر داد.

    در این اطلاعیه آمده است: این افراد در ۲۴ ساعت گذشته و در عملیات مشترک سازمان اطلاعات تهران و فراجا شناسایی و بازداشت شده اند.

    ۸ نفر از آن‌ها در مناطق ستارخان، مرزداران و شهرک گلستان بازداشت شدند.

    یک نفر از این اشرار که مشروبات الکلی مصرف کرده بود با حافظان امنیت درگیر می‌شود و از ناحیه پا گلوله می‌خورد.

    این ۸ نفر از عوامل اصلی حمله به نیروهای حافظ امنیت و آتش زدن خودروهای دولتی و شخصی مردم بوده‌اند و از آن‌ها بیش از ۴۰ قبضه سلاح سرد از جمله قمه‌های آغشته به خون، لباس‌ نیروی انتظامی و بسیج سرقت شده در آشوب‌ها، مقادیری فشنگ سلاح‌های جنگی، مواد مخدر و حجم بالایی از مشروبات الکلی کشف شده است.

    برخی از بازداشت شدگان از تمکن مالی بالایی برخوردار بوده و یکی از آن‌ها کارخانه‌دار است.‌

    سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات تهران، ۸ نفر دیگر را هم که بمب‌های دست‌ساز می‌ساختند و پرتاب می‌کردند و اقدام به آتش زدن خودروها و آسیب رساندن به نیروهای حافظ امنیت می‌کردند، هم در مناطق شرق، جنوب و جنوب غرب تهران (شهر بهارستان) شناسایی و بازداشت کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × 1 =