سرمای سوزان تهران ادارات را تعطیل و مدارس را شنبه غیرحضوری کرد
  • 3 بهمن 1404
  • شناسه : 154655
    بازدید 6
    2

    تهران- موج شدید سرما مسئولان استان تهران را وادار کرد تا با تعطیلی گستردهٔ ادارات در روز شنبه، همگان را به صرفه‌جویی فرابخوانند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر،بر اساس گزارش سازمان هواشناسی و پیش‌بینی تداوم برودت هوا طی روزهای آینده و بنا به مصوبه کارگروه مصرف بهینه انرژی استان تهران، کلیه ادارات و مؤسسات دولتی، بانک‌ها و شهرداری‌ها در سراسر استان تهران، تعطیل و مدارس(طبق اعلامیه آموزش و پرورش، غیر حضوری و مجازی و در بستر شاد)، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیر حضوری در روز شنبه چهارم بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

    این تعطیلی شامل بازار بورس، مراکز درمانی، امدادرسانی، انتظامی و خدماتی و شعب کشیک بانک‌ها نخواهد بود و این مراکز طبق روال معمول به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.

    شایان ذکر است، زمان‌بندی ادامه امتحانات مدارس و دانشگاه ها متعاقباً از سوی ادارات آموزش‌وپرورش، مدارس و دانشگاه ها به اطلاع دانش‌آموزان، اولیا و دانشجویان خواهد رسید.

    همچنین مقتضی است که کلیه ادارات و مؤسسات دولتی نسبت به خاموش نگه داشتن سیستم‌های گرمایشی و روشنایی در روز تعطیل اقدام کنند.

    از شهروندان گرامی نیز تقاضا می‌شود به‌منظور جلوگیری از افت فشار گاز و قطعی برق و در راستای رعایت رفاه حال هموطنان عزیز، حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق را مدنظر قرار دهند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × سه =