قالیباف: حقوق کارکنان و بازنشستگان حداقل ۳۲ درصد افزایش می‌یابد
  • 27 بهمن 1404
  • شناسه : 168658
    بازدید 8
    1

    رئیس مجلس گفت: همه کارکنان و بازنشستگان در سال آتی، حداقل ۳۲ درصد رشد حقوق خواهند داشت و این موضوع روشن و مشخص است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۷ بهمن) درباره افزایش حقوق‌ها و جزئیات مصوبه مجلس، اظهار کرد: درباره بحث افزایش حقوق ۲۱ تا ۴۳ درصدی در سال آینده که به صورت پلکانی مطرح شد، وقتی خالص رشد حقوق را حساب می‌کنیم، حداقل حقوق همه -کارکنان و بازنشستگان- ۳۲ درصد خواهد بود.

    وی افزود: برای محاسبه، باید مواردی همچون امتیاز کمک هزینه عائله‌مندی، افزایش ۲۰ درصدی ضریب ریالی حقوق و امتیاز ۴۴۰۰ فوق‌العاده خاص و کسر مالیات را لحاظ کرد، بر این اساس، کف حقوق همه حداقل ۳۲ درصد رشد پیدا می‌کند و این واضح و مشخص است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یازده − 1 =