هواشناسی تهران اطلاعیه داد/ افت دما همراه با گردوخاک تا پایان هفته
  • 5 تیر 1405
  • شناسه : 199309
    بازدید 4
    0

    مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش دما در استان خبر داد و گفت: در کنار افت نسبی دما، وزش باد شدید و گردوخاک نیز تا پایان هفته در برخی مناطق استان تداوم خواهد داشت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا خورشیدی با اشاره به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگو‌های همدیدی اظهار کرد: طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

    وی با بیان اینکه دمای هوا امروز نسبت به روز‌های گذشته کاهش یافته است، افزود: طی پنج روز آینده بیشینه دمای شهر تهران به ۳۸ درجه و کمینه آن به ۱۹ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید، همچنین آبعلی با ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان و شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران با ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مناطق خواهند بود.

    مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به هشدار‌های صادر شده ادامه داد: تا روز جمعه در برخی ساعات، به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و در برخی مناطق وزش باد بسیار شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

    خورشیدی تصریح کرد: این شرایط جوی از شنبه شب تا اواخر وقت یکشنبه نیز در برخی نقاط استان ادامه خواهد داشت و شهروندان باید نسبت به مخاطرات ناشی از وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا هوشیار باشند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    20 − شانزده =