استقبال ایران از اعلام آتش‌بس میان هند و پاکستان
  • 20 اردیبهشت 1404
  • شناسه : 62706
    بازدید 52
    7

    سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال از اعلام آتش‌بس بین هند و پاکستان، بر اهمیت اهتمام دو کشور برای استفاده از این فرصت جهت اطمینان از کاهش تنش و پایداری آرامش در منطقه تأکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال از اعلام آتش‌بس بین هند و پاکستان، بر اهمیت اهتمام دو کشور برای استفاده از این فرصت جهت اطمینان از کاهش تنش و پایداری آرامش در منطقه تاکید کرد.

    سخنگوی وزارت امور خارجه درایت رهبران دو کشور برای توقف درگیری‌ها را اقدامی مسئولانه و خردمندانه توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که وضعیت فی‌مابین هند و پاکستان هرچه سریع‌تر به شرایط عادی برگردد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 × 4 =