رویترز به نقل از یک مسئول ایرانی: هیچ پیشنهاد جدیدی دریافت نکرده‌ایم
  • 25 اردیبهشت 1404
  • شناسه : 66113
    بازدید 45
    5

    خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول ایرانی بلندپایه ادعای آکسیوس را رد کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول بلندپایه ایرانی گزارش داد که تهران هیچ پیشنهاد جدیدی از سوی آمریکا مبنی بر حل موضوعات باقی مانده درباره پرونده هسته‌ای ایران دریافت نکرده است.

    وی همچنین تاکید کرد: تهران به انتقال اورانیوم با غنای بالا به خارج از کشور در صورت لغو تحریم‌های آمریکا بسنده می‌کند. انتقال این اورانیوم با غنای بیشتر از پنج درصد به خارج همواره بخشی از مذاکرات هسته‌ای با آمریکا بوده است.

    پیشتر آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی و دو منبع آگاه مدعی شد که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دور چهارم مذاکرات غیر مستقیم با ایران، پیشنهاد یک «توافق هسته‌ای» را به تهران داده است.

    به ادعای این تارنما، این نخستین بار از زمان آغاز مذاکرات تهران و واشنگتن است که استیو ویتکاف، فرستاده ویژه ترامپ در غرب آسیا یک پیشنهاد مکتوب به ایرانی‌ها ارائه داده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه + هجده =