بیات: ارتقای روابط با عربستان در دستور کار ایران است
  • 7 خرداد 1404
  • شناسه : 74525
    بازدید 63
    5

    رئیس سازمان حج و زیارت، با تأکید بر سیاست همسایگی جمهوری اسلامی ایران، گفت: بنای ما در تعامل با کشورهای همسایه به‌ویژه عربستان، ارتقای روابط و بهبود تعاملات است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیات رئیس سازمان حج و زیارت گفت: یکی از نمادهای همکاری دولت عربستان با ایران، جلسات مشترک و توافقات جاری است. مسئولان عربستانی نیز تأکید کردند که اگر توصیه‌های مقامات ارشد این کشور نبود، شاید چنین امکانی برای همکاری فراهم نمی‌شد.

    بیات با اشاره به جدیت دو طرف در گسترش مناسبات افزود: مقامات سعودی مقید شده‌اند که خواسته‌های ما را تا حد امکان تأمین کنند. این مسأله نشان‌دهنده اهمیت سیاست همسایگی و رویکرد رفاقتی ایران در تعامل با کشورهای همسایه به ویژه عربستان است.

    وی با بیان اینکه این رویکرد در سطح عالی کشور مورد تأکید است، گفت: ما نسبت به این سیاست همچنان مصمم هستیم مقامات سیاسی ما دائماً تاکید می‌کنند که بنای ما در روابط با عربستان جدی و ارتقا روابط رو در دستور کار داریم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفت + 19 =