نابودی گسترده ژنراتورهای برق بیمارستانی در غزه
  • 11 خرداد 1404
  • شناسه : 76731
    بازدید 60
    6

    ارتش رژیم صهیونیستی طی حملات پیاپی، شمار زیادی از ژنراتورهای برق بیمارستانی در غزه را هدف قرار داده و نابود کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی حملات پیاپی، شمار زیادی از ژنراتورهای برق بیمارستانی در غزه را هدف قرار داده و نابود کرده است. آخرین مورد، شامل بمباران و آتش‌زدن سه ژنراتور پرقدرت بوده که نقش حیاتی در تأمین برق مراکز درمانی ایفا می‌کردند.

    بر اساس این بیانیه، تیم‌های فنی در بیمارستان‌های غزه تنها با گزینه‌های محدود در حال تلاش برای حفظ برق در بخش‌های حیاتی هستند، اما آنچه از ژنراتورها باقی مانده، به‌دلیل نبود قطعات یدکی و عدم امکان تعمیر، در آستانه از کار افتادن قرار دارد. وزارت بهداشت غزه هشدار داده که ادامه کار در بخش‌های حساسی چون اتاق‌های عمل، مراقبت‌های ویژه، اورژانس و بخش نوزادان بدون تأمین برق ممکن نیست و هرگونه اختلال می‌تواند به فاجعه انسانی گسترده بینجامد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    17 − 10 =