درخواست شهردار لس‌آنجلس از ترامپ برای توقف حمله به مهاجران
  • 20 خرداد 1404
  • شناسه : 81569
    بازدید 56
    6

    شهردار لس‌آنجلس اعلام کرد به ترامپ زنگ می‌زند و خواهان توقف یورش‌های مهاجرتی خواهد شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کارن بس، شهردار لس‌آنجلس اعلام کرد قصد دارد با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تماس بگیرد و از او بخواهد تا یورش نیروهای فدرال به مهاجران را متوقف کند و به جای آن، تمرکز را روی جام جهانی ۲۰۲۶ بگذارد که برخی از بازی‌های آن در این شهر برگزار می‌شود.

    بر این اساس، بس در یک کنفرانس خبری گفت: امروز به او زنگ می‌زنم و می‌گویم که این یورش‌ها را متوقف کند.

    در خبری دیگر، گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه یک روز پیش با او تماس گرفته را رد کرد.

    ترامپ امروز از دفتر بیضی شکل کاخ سفید این ادعا را مطرح کرد و گفت به نیوسام گفتم در سمت خود بهتر کار کند، چون عملکردش ضعیف است.

    نیوسام در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ تماسی میان من و ترامپ نبود. حتی یک پیام صوتی هم از او نداشتم.

    او افزود: آمریکایی‌ها باید نگران باشند که رئیس‌جمهوری که تفنگداران را به خیابان‌های ما می‌فرستد، حتی نمی‌داند با چه کسی صحبت می‌کند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    ده + نوزده =