شهادت یک غیرنظامی در توحش جدید صهیونیست‌ها در لبنان
  • 22 خرداد 1404
  • شناسه : 82411
    بازدید 34
    5

    رژیم صهیونیستی بار دیگر جنوب لبنان را آماج توحش خود قرار داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، علی رغم آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش حزب الله، این رژیم همچنان در حال نقض این توافق و هدف قرار دادن مناطق غیرنظامی در لبنان است.

    بر این اساس، منابع لبنانی اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر جنوب این کشور را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

    وزارت بهداشت لبنان در بیانیه تصریح کرد: در حمله پهپادی اسرائیل به یک موتورسیکلت در جنوب لبنان یک نفر به شهادت رسید.

    شبکه المنار نیز در گزارشی از بمباران هوایی جبل الریحان در جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های صهیونیست خبر داد. همچنین مناطق دیگری از جنوب لبنان از جمله شهرک البساریه طی توحش اخیر صهیونیست‌ها بمباران شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نه + یازده =