اتحادیه عرب حملات رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد
  • 23 خرداد 1404
  • شناسه : 82645
    بازدید 48
    7

    اتحادیه عرب حملات رژیم صهیونیستی به اراضی ایران را محکوم کرده و آن را نقض آشکار قوانین بین‌الملل دانست.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، اتحادیه عرب ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به اراضی ایران، این حملات را نقض آشکار قوانین بین‌الملل ارزیابی کرد.

    این اتحادیه خواستار مداخله فوری و قاطع جامعه جهانی برای توقف این حملات شد که منطقه را به سمت جنگ می‌کشاند.

    رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز در اقدامی تجاوزکارانه بخش‌هایی از تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران و دیگر مناطق را هدف قرار داده و تعدادی از مردم، فرماندهان نظامی و دانشمندان کشور را به شهادت رساند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی این تجاوز خصمانه صهیونیست‌ها، اعلام کردند که آنها در برابر سرنوشت تلخی قرار گرفتند که برایشان رقم خواهد خورد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار − یک =