بعد از مغول و هیتلر، هیچکس به اندازه نتانیاهو دانشمندکُشی نکرده است
  • 26 خرداد 1404
  • شناسه : 82700
    بازدید 59
    7

    وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: بعد از مغول و هیتلر، هیچکس به اندازه نتانیاهو دانشمندکُشی نکرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سیمایی صراف، وزیر علوم با حضور در دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی، ترور دانشمندان کشورمان به دست رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

    وی گفت: استادان دانشگاه با تلاش و نثار خون خود اعلام می‌کنند که جانم فدای ایران. اعلام می‌کنند که اقتدار علمی ادامه پیدا خواهد کرد. اعلام می‌کنند که با توسعه علمی جلوی تهدید دشمن را خواهیم گرفت.

    وزیر علوم افزود: همه ملت ایران داغدار این فاجعه بزرگ هستند.

    وی خاطرنشان‌کرد: بعد از مغول و هیتلر، هیچکس به اندازه نتانیاهو دانشمند کُشی نکرده است.

    وزیر علوم افزود: ما در مقابل تجاوز همواره متحدتر خواهیم شد.

    وی ادامه داد: دشمن گمان می‌کند که با از بین بردن دانشمندان ما به ایران ضربه زده است. اگرچه نقصانی ایجاد شده است، اما ایران عزیز و دانشمندان ما قوی‌تر از گذشته راه علم را ادامه خواهند داد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفت − 1 =