تل‌آویو: هزاران اسرائیلی درخواست غرامت کرده‌اند
  • 4 تیر 1404
  • شناسه : 83028
    بازدید 34
    5

    تلویزیون رژیم صهیونیستی به دریافت هزاران درخواست غرامت از سوی صهیونیست‌ها بعد از پایان جنگ با ایران و برجای ماندن خسارت‌های سنگین در مرکز اراضی اشغالی اشاره کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که با وجود اجرای آتش بس، کابینه این رژیم با مشکلات اقتصادی و شهری زیادی در پی جنگ با ایران رو به رو است.

    در ادامه این گزارش آمده است، هزینه خسارت‌های وارده به اراضی اشغالی چندین میلیارد شِکِل است که بی سابقه به شمار می‌رود. همچنین هزاران درخواست برای دریافت غرامت به نهادهای رژیم صهیونیستی ارسال شده است.

    بر اساس این گزارش، تل آویو و مناطق مرکزی بیشترین خسارت‌ها را دیده‌اند و ۲۵ هزار درخواست غرامت به دست سازمان مالیات رسیده است. تاکنون تنها به یک سوم این درخواست‌ها پاسخ داده شده است و روند بررسی کامل خسارت‌ها چندین هفته به طول می‌انجامد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 × 5 =