اولیانوف: وسواس آمریکا برای عدم غنی‌سازی در ایران مغایر «ان‌پی‌تی» است
  • 4 تیر 1404
  • شناسه : 84057
    بازدید 55
    7

    نماینده دائم روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین اعلام کرد: آمریکا وسواس زیادی برای ممنوعیت غنی‌سازی اورانیوم در ایران دارد؛ این موضوع مغایر با پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین امروز چهارشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: آمریکا وسواس زیادی برای ممنوعیت غنی‌سازی اورانیوم در ایران دارد.

    در پیام نماینده دائم روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین در ایکس آمده است: این موضوع مغایر با پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT ) و عقل سلیم است.

    میخائیل اولیانوف، در این خصوص اضافه کرد: رویکردی کاملاً تئوریک و غیرقابل توجیه که مملو از خطر مداوم برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

    اولیانوف: وسواس آمریکا برای عدم غنی‌سازی در ایران مغایر «ان‌پی‌تی» است

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × 2 =